18 Şubat 2012 Cumartesi

HABERLER

Herkese Merhabalar,
Uzun süre olmuş bloguma yazmayalı arada bakıyordum ama yazamadım. Çünkü evde değilim annemde kalıyorum. Blogumu özledim ama napalım.
Sizlere bir haberim var 3 aylık hamileyim. Bu dönem çok kötü geçiyor mide bulantıları, kusma, halsizlik v.s.
Bu dönemde annemde kalmak çok iyifikir çok yardım ediyor sağolsun. Çok emeği ve hakkı var üzerimizde. Allah razı olsun annemden.
Evimide blogumuda çok özledim en kısa sürede görüşmek üzere..
Yokluğumda mesaj gönderen herkese çok teşekkürler....

6 yorum:

hanife dedi ki...

Allah yardımcın olsun ablacım benim iki hamileliğimde çok zor geçti hayırlısıyla sağlık içinde bebeğini kucağına alırsın İnşaAllah

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun, güzel haber :)

Birsel ve İrem dedi ki...

Hayırlı olsun, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı olsun.Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah..
Kendine iyi bak..
Çok öpüyorum.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
hayırlı uğurlu olsun. Sağlıkla, huzurla bebeğine kavuşmak nasip olsun inşAllah.
Anneciğine de bolca sevgi ve selamlar.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun.Allah yardımcın olsun.Sağlıklı bir şekilde bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah