25 Haziran 2010 Cuma

BİR ÖDÜL DAHA

Bugün bana bu güzel ödülü gönderen Sevgili Banu' ya çok teşekkür ederim.

The Trendy blog ödülünün kuralları ise;
  • 1.Kural: Bloğunuzda ödülle ilgili yazı hazırlamak (size ödülü veren kişiye teşekkür etmek)
  • 2.Kural: Yazınızda, bu ödüle uygun bulduğunuz 10 blog arkadaşınızı belirtmek.
  • 3.Kural: Yazınızda, The Treehouse URL linki vererek ödülün logosunu yayınlamak.
  • 4.Kural: Ödülü verdiğiniz 10 blogcuyu bilgilendirmek ve aynı kurallarda kendi seçecekleri 10 blogcuya haber vermelerini sağlamak.
Bende ödülü aşağıda sıraladığım arkadaşlarıma gönderiyorum.
Herkese iyi haftasonları..

8 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Mahpericiğim çok teşekkür ederim ödülün için çok öpüyorum sevgiler..

Hilal dedi ki...

çok teşekkürler Mahperi aldım ödülümü sevgilerimle

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

tebrikler...
http://denizkayra.blogspot.com/

atolyenott dedi ki...

Desteklerinizi bekliyorum :) yeni blogum www.atolyenott.blogspot.com

GÜL dedi ki...

canım ödül için teşekkür ederim

made in funda dedi ki...

öncelikle seni tebrik ederim canım.ve de çok teşekkür ederim.sevgilerimle...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ödülün ve nezaketin için çok teşekkür ederim.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Peri'ciğim çok zarifsin, ödül için çok teşekkür ederim.