30 Ocak 2009 Cuma

2. KEZ MİMLENDİM

Bugün de beni tatlıhayat esra mimlemiş. Hemen cevapladım. Çok hoşuma gitti bu mim işi. İlk mimde unutmuşum başkalarını mimlemeyi.


YAPTIĞIM 4 İŞ

1- Annelik (en önemlisi)

2- Yemek yapmak, örgü örmek

3- Muhasebeci olarak çalışmak.

4- Ana okulu öğretmenliği ( 10 sene önceydi artık yapmıyorum)



DEFALARCA İZLEMEKTEN SIKILMIYACAĞIM 4 FİLM

1- Vizontele

2- Selvi boylum Al yazmalım

3- Babam ve oğlum

4- Ocean's Eleven



YAŞADIĞIM 4 YER

1- İstanbul

2-

3-

4-



İZLEDİĞİM 4 TELEVİZYON PROGRAMI

1- Yemekteyiz

2- Canım Ailem

3- Binbir Gece

4- Beyaz Show



TATİL İÇİN GİTTİĞİN 4 YER

1- Şile

2- Malatya

3- Konya

4-



EN SEVDİĞİM 4 YEMEK

1- Patatesin her çeşidini

2- Mercimek köfte

3- Baklava

4- Salatalar



HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEDİĞİM 4 YER

1- Evimde

2- Şanlıurfa (çok merak ediyorum)

3- İtalya

4- Paris



BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAYDIM DÜŞMEK İSTEDİĞİM 4 YER

1- Toprağa

2- Denize

3- Brad pitt'in yüzüne (eşim duymasın)

4- ve tabiki eşimin yanağına


Ben de şimdi Lezzethane, Gülhan'ca ve simayhobievi sizleri mimliyorum.

Hiç yorum yok: