28 Ocak 2009 Çarşamba

Tamirat başladı

Geçen haftadan beri beklediğim tesisatçı bugün teşrif etti. Şu an işteyim eve gittiğim de beni ne bekliyor merak ediyorum. Aslında kendi evimde pek zaman geçirmiyorum. Annem alt katta oturuyor. Genelde ordayım.
Böyle anneye yakın oturmanın birçok avantajı var. İşten eve gittiğim de yemek hazır oluyor. Bana ufak tefek işler kalıyor. Salata yapmak, sofrayı kurup kaldırmak gibi. Eve geç gittiğim de Doğukan' ın karnı doyurulmuş, banyosu yaptırılmış oluyor.
Anneme yakın oturmak benim için büyük rahatlık. Doğukan'a baktığı için gözüm hiç arkada kalmıyor. Çünkü biliyorum ki benden daha iyi bakıyor. Herşeyiyle mükemmel bir şekilde ilgileniyor. Doğukan da annanesini çok seviyor ve onunla birlikte olmaktan çok mutlu. Bazen kıskanıyorum onları. Her şeyi annanesi yapsın istiyor.

1 yorum:

HOBİ SAATİ dedi ki...

CANIM SENİ MİMLEDİM SENDE OYNAMAK İSTERSEN SORULARI BURDAN ALABİLİRSİN http://hobisaati.blogspot.com/2009/01/mimlenmisim-mimliyorum.html