7 Mart 2011 Pazartesi

SONUNDA

Öncelikle herkese merhabalar,
İstemeden bloguma çok ara vermişim nerdeyse 3 ay olmuş. Mesaj gönderip soranlara çok teşekkür ederim. Kötü hiçbir şey yok. Evde oğlumla güzel güzel vakit geçiriyoruz, geziyoruz. Bloguma bu kadar ara vermek istemezdim önce ben tembellik yaptım sonra internette sorun oldu düzeldi falan derken modemde arıza varmış onu farkettik değiştirdik. Oley bloguma kavuştum derken kuzenim Gülcan kötü haberi verdi Blogspotlarda yasak var.
Kardeşim imdadıma yetişti ve dns ayarlarını değiştirdi ve bloguma kavuştum.
Anlatacak çok şey var, yavaş yavaş yazarım. Ben yokken sizde neler oldu? bakalım. Ziyaretinize geliyorum.
Görüşürüz.

5 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Hoşgeldinnnnnn.....

lezzet sefasi dedi ki...

Hosgeldin cok mutlu oldu geri donmene.Sabirsizlikla yeni ntariflerini bekliycme canim.

kalpkurabiye dedi ki...

tatlım hoşgeldin:))
neler olmadı ki:)
yasaklıyız bak:(
inşallah düzelir, anlatacaklarını zevkle dinlerimm:))
sevgiler benden..

Unknown dedi ki...

YENİDEN ARAMIZA HOŞGELDİN BENDE UZUN BİR DÖNEM ARA VERMEK ZORUNDA KALMIŞTIM AMA BİYERLERDEN BAŞLAMAK GEREKİYOR VE DÖNDÜĞÜMÜZDE NELER KAYBETTİĞİMİZİ GÖRÜYORUZ VE BU ÇOK ÜZÜCÜ OLUYOR:((
SEVGİLERİMLE..

Unknown dedi ki...

Canııııım hoşgeldin.
Özlettin kendini,bir daha bu kadar uzun ara verme olurmu ?
Yeter bu kadar tembellik.
Tariflerini bekliyorum.
Öptüm.