7 Ağustos 2009 Cuma

BURGAZ ADA

Geçen hafta cuma gününden itibaren ani bir kararla izine ayrıldım. Bir haftadır evdeyim ve pazartesi işbaşı yapıcam.
Tatilimin bir kaç günü evde temizlik yapmakla geçti. Evde kalınca herşey gözüme battı şurayı sil, şunu yıka diye.
Annemler madem tatildesin şöyle toplanıp denize gidelim dediler.Çarşamba günü annemler halamlar toplanıp Burgaz adaya gittik.Hafta içi olduğu için pek kalabalık değildi ada. Suyu gerçekten çok temizdi. Çok eğelenceli bir gün geçirdik. Doğukan ilk kez denize girdi ve çok eglendi. Bir ara sudan çıkmak istemedi bizde hasta olur diye endişelendik ama bir şey olmadı.

Ben de fazla denize girmeyi sevmiyorum Doğukan'la biraz denizde oynadım ve dinlendim. Nasıl oldu anlamadım ama bacaklarım ve özellikle bileğim çok yandı ve dün şişti. Hemen kremler sürdüm bugün daha iyiyim yürüyebiliyorum.

Burgaz adaya tekrar gidip iyice gezmek istiyorum..

Sabah vapurla adaya giderken.

Doğukan ve Ege genellikle böyle kıyıda oturdular ve denize taş attılar. Kum olmaması çok kötüydü.




Akşam üstü vapur beklerken iskelede.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ohh sefanız olsun şekerim. :) ama dediğin gibi kum olmaması kötü olmuş.
bu arada o siyahlı Gül mü?..

hanife dedi ki...

ne güzel tatil yapmışın,evde kalınca böyle oluyor orayı sileyim burayı süpüreyim bütün gün ev işiyle geçiyor

Unknown dedi ki...

GÜZEL BİR GÜN GEÇİRMİŞSSİNİZ NE MUTLU SNAA VE AİLENE...
BİZEDE NASİP OLURMUKİ :))

Unknown dedi ki...

Ohhh ne güzel eğlenmişsiniz.ama bugün işen başlıyosun galiba kolay gelsin canım temizliğinide yaptın miss gibi güzel bir hafta geçirmen dileğiyle çok öpüyorum seni

saniyesultan dedi ki...

NE GÜZEL EĞLENMİŞSİNİZ,YERİNİZDE OLMAK LAZIMDI...

Lezzet Gemisi dedi ki...

Merhabalar.. Öncelikle ziyaretin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Küçük hanımdan ancak fırsat bulabildim cevap yazmaya. :))) Bu arada ne güzel bir tatil geçirmişsin. Biz maalesef bu yıl tatil yapamıyoruz. Seneye Allah kerim... Selam ve sevgiler canım.