6 Nisan 2009 Pazartesi

CUMARTESİ ZİYAFETİ


Cumartesi tembelliği üstümden attım ve bütün günümü mutfakta geçirdim. Uzun zamandır yapmadığım ve özlediğimiz salataları yaptım. Teyzemlerin gelmesiyle hoş sohbet eşliğinde mideye indirdik. Üstüne kahvelerimizi içip teyzemede fal baktırdık. Ne demişler ne fala inan, ne de falsız kal.

Pazar günü de hava soğuk olduğunda ve Doğukan'da tam iyileşmediği için evde geçirdik. Bu arada Doğukan'ın durumunu merak edip soranlara teşekkür ederim. Doktor boğazlarında iltihap olduğunu söyledi ve şuruplar verdi. Doğukan da şurupları sevdiği için içiyor.

Bugün tarif vermeyeceğim çünkü hepsi bilindik tarifler.
  • Patates Salatası

  • Makarna Salatası

  • Mantarlı tavuklu Gözleme

  • Mercimek Köftesi




Ve Hülya'nın blogunda görüp denedim sarma poğaçalar. Gerçekten enfes oldu. Bundan sonra favori poğaçamdır. Tarifi ise buradan alabilirsiniz.


16 yorum:

Olive Tree dedi ki...

Hi, it's a very great blog!
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

sihirlirloklava dedi ki...

keyfiniz bol olsun canım...oğlun da çarçabuk sağlığına kavuşsun inşallah..sevgiler

TATESAL dedi ki...

hepsi süper,ne güzel mamalar böyle...poğaçanın tarifinide bende almıştım,sen deneyince bende denemek istedim....haydi mutfağa bakalım akşama...
canım ya yorum ayarlarından birde şu kelime doğrulamayı kaldırsan daha çok yorum alacaksın...

özgülün tarifleri dedi ki...

Peri'cigim sofra muhtesem gorunuyor hepside Cok nefis ellerine saglik ,
iyi bir hafta gecirmen dileklerimle.
KUCAK DOLUSU SEVGİLER

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

İşte ben ziyafet diye buna derim. ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

gerçekten süper bir ziyafet olmuş.ellerine saglık.ne güzel yemişsinizdir şimdi.

TAZE NANE dedi ki...

Herşey ne kadar güzel görünüyor.
Afiyetler olsun.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

HIIIM HER BİR LEZZET HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM ELELRİNE SAĞLIK BÖYLE GÜZEL GÜNLER GÜZEL İKRAMLAR BİZ KADINLARA İİ GELİYOR:))

balböcükleri dedi ki...

bende ödülün var alırmısın cnm

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

hepside birbirinden güzel tatlar ellerine sağlık.sevdiklerinle yemek daha bir başka oluyor.,sevgiler.

Lezzet Gemisi dedi ki...

mmmmmmmmm... tam bir ziyafet. hepsi harika olmuş. ellerine sağlık. canım. oğluşuna da tekrar geçmiş olsun. sevgiler....

şirinem dedi ki...

bu güzel cumartesi ziyafetini kaçırmısız desene :)) size afiyet olsun canım ellerine sağlık hepside harika görünüyor

LEMAN dedi ki...

NE GÜZEL MAMALAR BUNLAR UMARIM BİTMEDEN YETİŞTİM:)

gül dedi ki...

burda bi ziyafet varmış geç kaldım galiba:)elinize saglık

balböcükleri dedi ki...

kafamı bozmayın yapmayın böyle toplantılar yemekler beni bekleyin:P

Nurgül dedi ki...

hakikaten tam bir ziyafet, canım çekti ya.. özellikle de mercimek köftesi bi harika !