30 Nisan 2009 Perşembe

MİM

Serpil'cim beni mimlemiş. Bende cevap veriyorum.

1 - 1 yıl sonunda zengin olmak koşuluyla her gün kabus görmek istermiydiniz?
Asla kabul etmem. Zengin olucağım diye delirmeyi göze alamam.
2 - Kör olmak ve sağır olmak arasından nasıl bir seçim yapardınız?
Sağır olmayı tercih ederim.
3 - Öleceğiniz anı görmek istermiydiniz?
Evet aslında olabilir. Ama bütün hayatımı paranoya şeklinde yaşardım. Vazgeçtim görmek istemem.
4 - Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?
Yok üzülmezdim son gecem olduğunu öğrendiğim için üzülürdüm.
5 - Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz,son bir kez eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
En önemli kişiler kurtulmuş. Son bir kez daha girmeyi göze almazdım.

Bende Hülya , Arzu ve susamcörekotu'nu mimliyorum.

3 yorum:

saniyesultan dedi ki...

güzel yorum için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

cevaplarıın gayet güzel olmuş. son soruya verdiğin cevaba aynen katılıyorum.

TAZE NANE dedi ki...

Canım bu mimler çok güzel oluyor.
Birbirimizi tanıyoruz.
Sevgiler.