5 Haziran 2009 Cuma

DOĞUKAN' IN ANSİKLOPEDİLERİ




Daha önce kitapçıda gördüğüm ve çok beğendiğim ansiklopedileri geçen ay tesadüfen gazetenin kuponla verdiğini farkettim. Zaten Doğukan'a almayı düşünüyodum. Hem iş yerine zaten hergün gazete alınıyor bende hafta sonları evde alırım diye başladım biriktirmeye.



Bazen unuttum gazete almayı aklıma geldiğinde hemen Şahin'i ya da kardeşim Tolga'yı arıyordum. Onlarda gazeteyi bulmak için akşamda olsa bütün marketleri ve gazete bayilerine bakıp buluyorlardı. Böylece biriktirdik kuponları. Dün de aldık ansiklopedilerimizi. Doğukan çok sevdi bende çok beğendim. Dış kapağı piyasada satılan orjinallerinin gibi değil. Ama baskısı, sayfa kalitesi, resimleri aynı.

Almayı düşünen varsa kesinlikle tavsiye edebilirim. İçeriği çok güzel.
Herkese iyi hafta sonları diliyorum...

5 yorum:

Unknown dedi ki...

bende kitapçılarda hep görüyorum ve almaya niyetleniyorum.en kısa zamanda bende alacagım ogluma.

balböcükleri dedi ki...

çok yararlı kitap onlar gelince bizde bakalım

Adsız dedi ki...

kitapçılarda incelemiştim bunları. çok faydalı. iyi etmişsin almışsın. ben hiç görmedim gazetenin verdiğini. gözümden kaçmış demek yoksa kesin ben de biriktirirdim kuponları..

Primarima dedi ki...

Çok iyi etmişsiniz o ansiklopedileri incelemişdim harika şeyler...

esr@ dedi ki...

selam canım uzun zaman olmuş sayfana uğramayalı. Ansiklopediler süpermiş iyi günlerde kullansın doğukancık.