3 Haziran 2009 Çarşamba

ÇİKOLATA SOSLU KEK


Bugünlerde işyerinde işlerim biraz yoğun. Eve yorgun gidiyorum ve Doğukan ile ilgileniyorum. Mutfağa girip yeni tarifler denemek istiyorum ama zaman bulamıyorum. Bilgisayar başınada pek geçemiyorum. İşyerimde arada bir bloglara bakıyorum ve yorum yazmaya çalışıyorum.

Geçen haftalarda yaptım bu keki. Babam pek beğenmedi arasında birşey yok diyor. Pastayı daha çok sevdiği için bu kek ona sade geldi.


  • 3 yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı süt
  • Yarım su bardağı sıvıyağ
  • 2 çorba kaşığı kakao
  • 1 paket vanilya ve kabartma tozu
  • 2 su bardağı un
  • Üzeri için: Çikolata Sosu

Önce yumurta ve şeker çırpılır. Sıvıyağ, süt, kakao,vanilya ve kabartma tozu eklenip çırpılmaya devam edilir. Un ilave edilir çırpılır ve yağlanmış borcama dökülür. 180 derece fırında pişirilir. Pişen kekin üzerine çikolata sosu dökülür. Dilimleyerek servis yapılır.

7 yorum:

şirinem dedi ki...

merhabalar oerim döktürmüş bugün yine kim sevmez ki böyle güzel bir keki çayın yanına aldım biraz ellerine sağlık

hanife dedi ki...

çikolata sosuyla nefis olmuş eline sağlık

Adsız dedi ki...

bu tarif benim ıslak kekin tarifine çok benziyomuş. hep aklımdaydı ıslak keki çikolata sosuyla yapmak. eminim çok güzel olmuştur.

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm baban hernekadar beğenmesede görüntü şahane ellerine sağlık canım...

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

TEŞEKKÜRLER CANIM:) NEFİS GÖRÜNÜYOR:)

birsence dedi ki...

periciğim ellerine sağlık çok leziz görünüyor...

HÜLYA dedi ki...

ellerine sağlık periciğim.. afiyet şeker olsun

işlerinde de kolaylıklar diliyorum sevgilr