15 Haziran 2009 Pazartesi

TAVUKLU ÇANAKLAR


Geçen gün marketten aldığım top kabakları değişik pişirmek istedim. Genellikle hep dolmasını yapıyoruz. Ama evde dolma yeni bitmişti tekrar dolma yapmak olmazdı.
Daha önce yaptığım Sandal sefasının tarifini bu kabaklara da yaptım.
Bu kabaklar top olduğu için enine böldüm içini oydum (çanak gibi) ve haşladım. İçine mantar, tavuk gögsü, soğan ve biber kavurup doldurdum. Üzerine beşamel sos, 1 dilim domates ve bir parça kaşar peyniri koyup fırında pişirdim.



17 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

ellerine salık arkadaşım çanak kabaklar harika olmuş.

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

dört dörtlük yemek diye ben buna derim içinde herşey var.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım harika gözüküyor ellerine sağlık

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

cok guzel bir fikir gercekten. besamel sos ve kasar cok yakisir gercekten.
ellerine saglik

esr@ dedi ki...

süper fikir ellerine sağlk.

LEMAN dedi ki...

vaavvvv işte bu çok şık bir sunum

balböcükleri dedi ki...

kuzim döktürmüşün valla ellerine sağlık görüşek bu hafta

Adsız dedi ki...

enfes görünüyor. tam benlik bi tarif. severim böyle şeyleri.. eline sağlık.

şirinem dedi ki...

görüntü süper sunum harika ellerine sağlık canım

birsence dedi ki...

periciğim yemede yanında yat olmuş vallahi...ellerin dert görmesin...

aysemmutfakta dedi ki...

ellerine sağlık değişik güzel bir tarif.sevgilerimle

akasyakokusu dedi ki...

Girit kabağını bende çok severim...Hergün yesem doymam evdekiler sevmiyor ama..Bazende taneyle bile kendim için alırım..
Eline sağlık canım ikisi benim olsun... olsunmu. olsun olsun:))

mutfaktakizaman dedi ki...

hmmm harika bir tat olmustur eminimm ellerine saglik canimm...

Unknown dedi ki...

SUNUM İTİBARİ İLE HEM ÇOK ŞIK HEMDE ÇOK LEZİZ GÖRÜNÜYOR ARKADAŞIM ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER..

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel bir sunum olmuş.
Çok güzel.
Sevgiler.

made in funda dedi ki...

BENCE HARİKA OLMUŞ.ELLERİNE SAĞLIK....

ozguluntarifleri dedi ki...

Harika bir lezzet olmus canim ellerine saglik.

sevgilerr.