11 Kasım 2009 Çarşamba

BİSKÜVİLİ SOĞUK PASTA




Bu pasta tarifini ev sahipliğini Aslı' nın yapmış olduğu Bisküvili Pastalar Etkinliğine gönderiyorum. Ve kendisine kolay gelsin diyorum.






  • 2 poşet krem şanti (1 paket)

  • 1 su bardağı süt

  • 400 gr. bebe büsküvisi

  • 1 çay bardağı damla çikolata

  • 1 çay bardağı kuru meyve

  • 1 çay bardağı iri kıyılmış ceviz

  • 3 yemek kaşığı toz fıstık

Üzeri için


  • 80 gr. bitter çikolata

  • 4-5 yemek kaşığı krema

Krem şantiler süt ile çırpılır. Bisküvler elinizle parçalanır diğer malzemeler ile krem şantiye eklenip karıştırılır. Streç film serilmiş kalıba konur. Buzdolabında 2-3 saat bekletilir. Krema ocakta ısıtılır için parçalanmış çikolatalar eklenir. Sürekli karıştırarak çikolatalar eritilir. Çikolata sosunu pastanın üzerine gezdirilip servis yapılır.

11 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sağlık ne güzel olur şimdi yanında kahve ile:))

Katılım için tşkr ediyorum canım yine beklerim:)

TATESAL dedi ki...

Ohhh nefis olmuş bu ya,şimdi olsada yesek anları geldi işte...
Ellerine sağlık canım benim....

TATESAL dedi ki...

Ohhh nefis olmuş bu ya,şimdi olsada yesek anları geldi işte...
Ellerine sağlık canım benim....

balböcükleri dedi ki...

ellerine sağlık kuzi bisküvili pastalarda ayrı bi güzel oluyor

Adsız dedi ki...

hımm nefis görünüyor,eline saglık.

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

MUTFAKISTAN dedi ki...

Ellerine saglik super gorunuyor
Sevgiler

Sürprizler Diyarı dedi ki...

ellerinize sağlık bu pastaya bende bayılıyorum çok hafif oluyor

Sürprizler Diyarı dedi ki...

ellerinize sağlık bu pastaya bende bayılıyorum çok hafif oluyor

akasyakokusu dedi ki...

ayy buna parfe diyorlar galiba..bende pasta derim ama o kadar değişik
isimleri varki..eline sağlık canım pericim..gelmişken linkinide alıyorum..

Pembe Tatlar dedi ki...

Merhabalar...
Etkinlikte beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ediyorum...
Sevgilerimle..:)