30 Aralık 2009 Çarşamba

2009 VE MİM

Bir koca sene daha geçti. 2009 u da bitirdik artık yepyeni bir yıl başlıyor. Şimdi geriye dönüp baktığımında pek de istediğim gibi ahım şahım bir yıl olmadığını düşünüyorum. İnşallah yeni yıl bundan kötü geçmez. Daha iyi olur diye ümit ediyorum.

2009 un en önemli olayı galiba bu blogu açmam oldu. Birçok arkadaşla tanıştım ve bir çok yeni şeyler öğrendim. 2010 da da bu böyle devam eder inşallah.



Sevgili Aslı beni mimlemiş. Teşekkür ediyorum ve hemen cevaplıyorum.



2010 dan beklentiniz?


  • Dünya için barış dolu bir yıl olmasını,

  • Kendim ve bütün ailem için önce sağlık, huzur,mutluluk ve bol şans diliyorum,

  • Doğukanla daha çok zaman geçirip, günlerimi dolu dolu yaşamak istiyorum.

Aslında 2010 dan değil insanın kendi elinde olan istekler bunlar. Bende Birgül , Tülin , Hülya ve Eylem' i mimliyorum.

7 yorum:

Ballı Cimcime dedi ki...

2010 yılının dilediğin tüm güzelliklerle gelmesini temenni ederim canım. İyi seneler:)

yeşim dedi ki...

CANIM ARKADAŞIM
SAĞLIKLI-HUZURLU-SEVDİKLERİNİZLE BİRLİKTE HEP YAN YANA HEP CAN CANA MUTLU BİR YIL DİLİYORUM.
SEVGİLERİMLE...

gül dedi ki...

mutlu yıllar herşey gönlünüzce olsun

Adsız dedi ki...

tüm beklentlerin gerçek olur inşallah canım. 2010 güzellikleriyle gelsin inşallah..

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım bütün dileklerin kabul olsun mutlu yıllar..

Limonlu Kek dedi ki...

Tüm yılların en güzeli umarım bu yıl olur. Mutluluk, sağlık ve dopdolu geçecek güzel bir yıl diliyorum. İyi senelerrrr :)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
mim için teşekkür ederim. En kısa zaman da yanıtlayacağım.
Sevgiyle kal.