24 Mart 2009 Salı

CEVİZLİ TARÇINLI KURABİYE

Kaç zaman aklımdaydı bu kurabiyeler. Eskiden tarçını fazla sevmezdim ama şimdi bayılıyorum. Özellikle kek ve kurabiyede çok hoşuma gidiyor.
Cumartesi annem ve oğlumla birlikte alışveriş merkezini gittik gezdik, alışveriş yaptık. Eve geldiğimde bu kurabiyelerden yaptım. Kurabiyeleri teyzemden öğrendim ama malzemeleri nereye yazdığımı bulamadım aklımda kaldığı kadar yaptım. Kurabiyelerin tadı güzel oldu ama resmi iyi çekemedim.
  • 250 gr. margarin (oda sıcaklığında)
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 2 adet yumurta
  • 1,5 su bardağı şeker
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 1 su bardağı ceviz
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • Aldığı kadar un
  • Üzeri için : ceviz

Bütün malzemeleri karıştırıp yoğurun. Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar alıp yuvarlayın. Cevize batırıp yağlanmış tepsiye dizin. Üzeri kızarana kadar fırında pişirin.

9 yorum:

kardelen dedi ki...

ben tarçını çok severim kurabiyede hiç denememiştim eminim çok lezzetli olmuştur elinize sağlık. Tarif içinde çok teşekkür ederim.

Gunes ile LEZZETLI TATLAR ZAMANI dedi ki...

ELİNE SAĞLIK CANIM :)

simayhobievi dedi ki...

eline sağlık canım afiyet olsun

MELTEM dedi ki...

Tarçınlı olunca iş deyişiyor gerçekten de.Ben de bayılıırım tarçınlı her ne olursa olsun severim.Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar.sevgilerle....

Unknown dedi ki...

MİS GİBİ CEVİZ MİS GİBİ TARÇIN ELLERİNE SAĞLIK CANIM...HARİKA BİR KURABİYE TARİFİ BU...

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

ceviz ve tarçın ne güzel yakışmış ellerine sağlık canım sevgiler.

sihirlirloklava dedi ki...

ben de tarçınlı şeyleri çok severim.eline sağlık

Primarima dedi ki...

ben bayılırım tarçına, hem tadına hem kokusuna:)

esr@ dedi ki...

tarçın sevilmezmi? ellerine sağlık canım. kendine iyi bak.