18 Mart 2009 Çarşamba

SÜT DİLİMİ

Geçen gün arkadaşımla markette alışveriş yaparken kinder süt dilimini gördük. O uzun zamandan beri marketlerde arıyordu süt dilimini. Bulunca denemek için birer tane aldık. Benim daha önceleri hiç aklımda yoktu süt dilimi almak. Akşam süt ile birlikte süt dilimi verdim Doğukan' a cips, kraker vs. çok yiyen bir çocuk değil ama evde kek, pasta yapılınca yiyordu. Bende merak ediyordum süt dilimine ne tepki verecek diye baktım çok güzel yiyor bende merak ettim tadına baktım harika. Doğukan da paket bittikten sonra "anne bundan çok al" dedi. Arkadaşımın çocuğuda aynı tepkiyi vermiş. Oda fazla abur cubur yiyen bir çocuk değil süt dilimini çok sevmiş.
Ertesi gün market gittiğimde 5-6 adet süt dilimi aldım. Yanında kinder pingui vardı denemek için ondanda 2 adet aldım. Doğukan onuda çok beğendi. Şimdi günde 1 adet yiyor. Bilmiyorum hiç alıp denedinizmi çocuklarınıza gerçekten tadı çok güzel.Ben de arada bir tatlı krizim tutarsa yiyorum Doğukan görünce çok kızıyor.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu süt dilimlerini bende çok seviyorum dolapta saklanması gerektiğinden dolap bölümlerinde bulunuyor marketlerde.
Sevgiler.

kardelen dedi ki...

Daha önce deneme fırsatım olmadı bende bir ara bakmıştım markete ama yoktu. Gelmiştir belkide bende alayım Oğlum sevecektir eminim çünkü sütü çok seviyor. TAvsiye için teşekkürler sevgilerimle...

SMİLENA dedi ki...

benim canavarlar da bayılıyor.itiraf bende bayılıyorum...

karamel mutfak dedi ki...

malesef çocogum yok canım ama süt dilimine ben bayılıyorum .sevgiyle kal.

sihirlirloklava dedi ki...

biz de denedik ve sevdik dilimleri...sevgiler canım

Adsız dedi ki...

süt dilimi hep bulunur bizim evde. ben de egemen de bayılıyoruz. ana- oğul ikimiz de yiyioruz enfes bişey.. ama pingui'den daha güzel süt dilimi.

TAZE NANE dedi ki...

Çanakkale,
Geçilen Sırat
Çanakkale,
Kurtuluşa berat

Çanakkale,
Küfre kale
Çanakkale,
Tevhîd ile

Çanakkale,
Dillerde tekbîr
Çanakkale,
Allah bilir.

Çanakkale,
Düşmana çekilen set
Çanakkale
En görkemli şehadet.
Çanakkale Şehitlerini Saygıyla Anıyoruz..........

Defnenin Annesi dedi ki...

ben bebekligimden beri yiyorum herhalde almanyada cok uzun zamandir var süt dilimi. 6 ay önce istanbulla yerlestigimizde en cok süt dilimi cekmisti canim. Artik burdada var super yaaaa. Birde kinder maxi var oda harika birsey ama kalori bombasi.... Belki oda cikar yakinda türkiyede

balböcükleri dedi ki...

mahpericiğim piguiyi pek sevmedik ama süt dilimini seviyoruz.ama fazla şekerli ağır geliyor bana berkay ve mete severek yiyor

Primarima dedi ki...

süt dilimini değil de pinguiyi cok sevıyoruz biz hele soguk soguk olunca süper oluyor.